sobota, 29 października 2011

jestem!

Jak zwykle pojawiam się po nie wiadomo jak długim czasie, aleee.... jestem! I się nie leniłam ;)
Na początku powiem, że jak do tej pory wielbię swój kurs, bardzo się cieszę z tego wyboru! Jeszcze nie robimy nic (bardzo) skomplikowanego, ale się rozkręca- jak na razie robienie koronek z wosku sprawia mi największą frajdę! ;)

Dobra, to teraz do konkretów:

To jest część prezentu dla Hannah, która mieszka na piętrze ze mną w akademiku. Takie sobie maczki wymyśliłam ;p









Tutaj z kolei bluzka, z mojej roboty haftem. Zrobiłam ją jakieś 2 miesiące temu i miała już swoje premiery ;)
p.s. w rzeczywistości kolory jest dużo ładniejszy, tylko za nic nie chciał wyjść 'normalnie' na zdjęciu...
















Moje mitenki! Lubię je bardzo, bo są bardzo cieplutkie!











A to mitenki Klaudii, też jej się spodobały :)














Buziaki! do następnego! ;)

1 komentarz:

  1. kolczyki są naprawdę urocze:) takie subtelne a czerwień jest ich atutem :)
    ps. może weźmiesz udział w wymiance?:)

    OdpowiedzUsuń